bartömning.

i helgen gjorde jag verkligen inget vettigt! eller jo jag jobbade, men resten av tiden så sov jag i princip bara.
igår stack jag iaf till båstad efter jobbet. frida skulle ha personalförfest och jag har ju faktiskt varit där och torkat bestik en eller två gånger, så jag fick också komma! :) vi hade det himla trevligt och frida hade varit duktig och lagat mat och bakat.
efter några glas vin så tog vi taxi ner till madison. det var avslutning för slappemåndag och därmed även bartömning.
lite segt i början då det inte var så mycket folk där. men sen jädrar! vid halv 2 var jag och frida himla glada. klockan 2 stängde dom och vid 3 var vi fortfarande kvar. efter ytterligare ungefär en timme så blev vi äntligen avsläppta av taxin vid fridas backe. att gå upp för den brukar ta tid, men aldrig har jag varit med om att det tagit SÅ lång tid.
väl hemma så somnade vi ganska snabbt i fridas säng.

idag skulle frida jobba så jag hängde där ett tag och åt lite våfflor.
sen körde jag hem och ikväll har jag varit hemma hos anna och kollat på linas kvällsbok. herregud säger jag bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0