12/8

mhm, här peppas det inför helgen! på lördag drar jag och hälsar på min efterlängtade fitta i malmö, sonia.
kanske jag drar redan på fredag, har inte bestämt mig ännu! festligt ska det bli iaf, malmöfestivalen och allt! fint ska det va!

idag vaknade jag av mig själv en hel halvtimme innan min klocka skulle ringa. jag blev chockad och insåg hur pigg jag faktiskt var! efter någon timme åkte jag till jobbet och chillade. eller jag menar jobbade.
imorgon ska jag jobba lite extra. efter jobbet drar jag hem till julia och planerar en kräftis och sen skulle vi göra det hon gillar mest, baka (Y)

ikväll gjorde jag american panncakes, det var mums! jag som trodde att det var svårare än det var. även fast jag gnällde lite över att det var jobbigt att vispa.

om mindre än en månad så fyller jag år! och om en månad plus några dagar är jag och jesper på väg till Irland, och herregud vad jag gillar det! jag längtar sjukt mycket, det ska drickas så mycket öl!
och jag gillar inte att gå och vänta på besked, varje gång jag loggar in på min mail slår mitt hjärta i 110. för att sedan inse att det enda mejlet jag har fått är av fejjan, eller nått liknande. såhär kommer det vara tills jag får ett svar eller glömmer bort det. men just nu är det jättejobbigt!

nej nu ska jag gå och ha en dejt med sängen. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0