you are just.

jag fryser jättemycket om mina fötter just nu. jag ligger under täcket för att värma mig och värms det gör jag! men inte om fötterna inte!
jag ska snart gå och klämma i mig lite potatismos <3 sen ska jag åka ner till staden och träna med min syster. hade tänkt åka ner lite innan och sola en sväng, känns som om det var ett tag sen! och nu när det är sommar vill man ju ha bruna ben redan från början och kunna gå barbent utan att riskera att andra människor blir bländade. sen är det himla mycket snyggare att vara lite brun. att vara vit som en griffeltavelkrita inte särskilt hett. inte direkt för att jag är den människliga definitionen av ordet "hett", men ja ni förstår. haha!



hejhejhejdå!

Kommentarer
Postat av: grebom

HAJJJ!!!!!!!!!. Du är min människliga definition av ordet "hett". /eN vÄn.

2009-04-22 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0