väla!

igår var jag ledig hela dagen, så jag var en runda inne i staden och handlade present till emelie :)
igår kväll var det fest hos emelie, så jag åkte först hem till anna och försökte göra mig snygg. sen kom axel och sen gick vi till emelie.
det var helt okej där, ett tag var det tillochmed superbra! fast i slutet kom människor som jag inte gillade så då blev jag arg och åkte hem. HAHA! imorse vaknade jag av att mitt öga inte gick att öppna hur mycket jag än tog i med mina ögonmuskler. till slut gick det när jag tog lite vatten på. jag kollade mig i speglen och upptäckte att mitt öga var jätterött, verkligen JÄTTERÖTT, något vitt parti fanns inte där. det såg ut som om jag hade blod i ögonen så jag kände mig ganska manlig. sen slängde jag på mig lite kläder och gick och mötte upp malin, sara och maja. sen åkte vi till väla och shoppade loss. jag hade bestämt mig för att inte köpa något mer än en present till anna. det slutade med att jag gick runt med flest kassar och ingen present till anna. som tur var gick vi inom en affär så hittade jag en present :D
nu sitter jag här hemma och har nyss inspekterat det jag köpt. nu ska jag snart klä på mig och åka in till staden och träffa fina vänner.

det kan nog bli en helt okej kväll, bara jag slipper se det där bandet på perrongen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0