tisdag.

jesper kom hit igår. vi körde och köpte saker så att vi kunde grilla. hamburgerbröd, dressing, chips, blåbärspaj och vaniljsås. och herregud vad vi åt! grillade hamburgare med bacon och potatismos. varför vi hade potatismos vet nog egentligen ingen utav oss, förutom den enkla anledningen till att det är så sjukt gott! vi var bara tvugna att göra det.
sen blev det blåbärspaj och jättemycket vaniljsås, JÄTTEMYCKET! och några koppar te.
det var en himla mysig kväll, vi satt ute på vår altan och pratade om en massa oviktiga saker och tittade på åskan, mysigt! när klockan var halv 2 bestämde sig jesper för att köra hem :)
jag gick och la mig meddetsamma och somnade nog ännu snabbare.

idag vaknade jag av att det ringde i min mobil, jag blev arg och struntade i att svara för jag antog att det inte var något viktigt.
nu ska jag snart ta på mig bikini och sen ska jag gå ut och göra en massa viktiga saker som mamma har skrivit på en lapp till mig.
jag ska tydligen ta ut trädgårdsmöblerna och det är väl klart att jag kan göra. OM jag hade vetat var tusan man gömmer såna under vintern. jag har ingen aning så jag får väl gå på en letarrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0