söndag.

jag vaknade för en halvtimme sen, alldeles för sent. men skönt var det!
igår åkte jag iaf in till staden och hem till vilch. där satt alla och kollade på en ful gubbe som spelade gitarr.
sen bestämdes det att det skulle grillas. så vi stack till maxi, vi plockade på oss alla saker när vi till slut upptäckte att hamburgerbröden var slut, det fanns inga. vi lämnade allt förutom lite ost och körde till kvantum. där fick vi tag på jättesmå hamburgare, sista påsen med jättestora bröd och sista påsen med fullkornshamburgare!
vi var glada ändå för vi hittat dom sista hamburgerbröden! :)

sen åkte vi hem till vilch och grillade, hamburgarna var geggiga och egentligen inte speciellt goda, men det fick gå ändå :)
sen gick vi in och började titta på film.
sen kom viktor, dennis och sebbe tillbaka, dom hade varit och hämtat en dvd med kaleidoskopes sista spelning. den var kort men bra och viktors huvud brann.

efter vi tittat på den och viktor satt igång en dvd med avril och vi åter igen satt igång en film så bestämde sig de flesta för att åka hem. så jag skjutsade hem pontus och sebbe. det enda dom pratade om på vägen hem till pontus var allt jag borde köra på. jag stod emot grupptrycket och släppte av pontus, haha :) sen körde jag hem sebbe på en hemlig och förbjuden väg.

när jag själv kom hem så pratade jag lite med mammi och sen gick jag och la mig och somnade så fort att jag inte kommer ihåg det. nu ska jag kanske gå och göra något vettigt, om jag orkar.
hejdå!

jag har kommit på att jag borde lägga ut lite bilder, det ser så himla tråkigt ut annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0