onsdagen.

idag har jag varit jätteeffektiv!
jobbade 8-14. när jag hoppat av tåget hittade jag min syster, hon skulle lämna något paket på något tåg så jag satt och väntade med henne en stund :)
sen gick jag till h&m och skulle köpa ny mascara. där träffade jag även på elin, trevligt. på tal om mascaran så gjorde jag ett riktigt klipp! den kostar egentligen runt 149 kronor, men det var extraerbjudande på den så den var sänkt till 98:-. sen hade jag värdecheck på 50:- plus att det var clubdag och 10% på allt. så jag betalade 38:- för den. sånt gillar jag!
efter det så gick jag till banken och tömde nästan hela mitt konto och satte in pengarna på sparkontot.
sen gick jag till optikern och beställde tid för synundersökning!
sen körde jag hem till anna och hämtade mina skor som jag glömt där. anna var inte hemma, men jag stannade en stund ändå och pratade med mammaanette.
efter det körde jag hem och var hemma i 15 min. sen följde jag med min mor och deklarerade, jag höll på att somna så tråkigt det var. och jag kom även till insikt att jag ALDRIG ska bli jurist och sitta och hålla på med sånt trams hela dagarna. nej fy fan!

efter att vi varit där och jag hade myror i byxorna så gick vi och köpte en bok till pappa. sen vandrade vi vidare till polisen för att vi skulle kolla deras öppettider. men dom hade kvällsöppet till 7 så vi gick in, jag var nämligen tvungen att förnya mitt pass så att jag bli insläppt i irland när vi ska dit om någon vecka.
passfoto är något av det värsta som finns att ta. jag har aldrig blivit nöjd med såna jäkla kort, pass/id/körkort och jag tror inte att jag är ensam om att aldrig bli nöjd med dom. tanten i luckan blev dock förvånad när hon frågade "är du nöjd?" och jag svarade "nej". de flesta andra svarar bara ja, bara för att. hon blev tyst och visste inte vad hon skulle säga, så jag fortsatte meningen med "fast jag kommer aldrig bli nöjd ändå, så vi tar det här" då log hon och såg glad ut :)

efter polisen så åkte jag och mamma och handlade så körde vi hem och jag lagade mat! gott blev det och jag är fortfarande sjukt mätt.
efter att vi ätit har jag bara suttit och tittat på tv. har även pratat med anna en liten stund och sen har jag pratat lite med jesper om imorgon :)

nu ska jag fortsätta kolla på BigBrother.
imorgon blir det malmö och grand archives. det ska bli himla bra!


så därför slänger jag upp en bild på Kristian Antilla från när han var på perrongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0