ojdå.

jag kan inte säga att jag har varit duktigt och uppdaterat. men det har nog inte hänt så mycket. anna sova som sagt här i tisdags, sen igår så jobbade jag och på kvällen sov jag hos farmor och farfar. idag har jag jobbat 6-14. efter att jag kommit hem från jobbet så kom tim hit. det var väldigt trevligt, har ju inte träffat honom på en vecka nu för han har varit hos sin brutta i england! :) efter att tim åkt hem så har jag inte gjort ett skit faktiskt, förutom att jag har bestämt att jag ska träffa evelina som är hemma från norge denna helgen. så imorgon efter att jag jobbat så lutar det åt att jag kör till växjö och festar till det lite :) trevligt må jag säga.
nej tusan nu måste jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0