morgon.

igår jobbade jag en mssa. efter att jag slutat körde jag hem en liten stund, sen körde jag hem till anna. vi körde sen och köpte hamburgare och sånt för vi skulle hem till jesper och grilla. axel och elin kom hem till anna och sen stack vi hem till jesper där även sebbe var. vi grillade, åt och hade det jättetrevligt. :)
vid 11tiden så körde jag hem, sen somnade jag nästan direkt.

nu sitter jag och försöker vakna till liv, det går inte bra för jag är trött som tusan.
fast det är ganska skönt att vara uppe i tid ändå, har trots allt hela en och en halv timme på mig innan jag ska åka till jobbet. det är mycket för mig som annars brukar ha max 30 minuter :)

nej frulle nu kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0