män som hatar kvinnor.

precis, den filmen såg vi. den var mycket bra och mycket lång. men en av de bättre filmerna som jag har sett på väldigt länge :)
på vägen till kristianstad hann vi med att träffa axel i 2 minuter och titta på hans page, eller pottfrilla som jag och anna snarare skulle kalla det. däremot inte sagt att han inte var fin i det för det var han, som vanligt :) anna har tur minsann!
väl framme vid bion gick allt smidigt förutom att vi nästan glömde att köpa biljetter för vi var mycket mer intresserad av popcornen och läsken och alla olika menyer som man kunde få.
när vi väl var inne och satt i salongen gick allt bra tills det var cirka 15 minuter kvar av filmen och anna börjar röra på sig och markerar att om inte filmen snart är slut så vet hon inte vart hon ska ta vägen. hon satt dock kvar på sin plats men innan någon ens har hunnit inse att filmen är slut så har anna sin jacka, väska och halsduk på sig och står upp och är redo för att rusa ut.
nu har jag däremot kommit hem efter att ha lämnat av anna så nu ska jag sätta igång en film och om några minuter kommer jag troligtvis somna. imorgon är jag ledig, DET ser jag fram emot :)

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0