lördag.

igår bestämde jag mig för att jag skulle till älmhult och festa. så efter jobbet var det bara att ta tåget till hässleholm för att en timme senare ta tåget tillbaka igen. mötte upp emelie och therese på stationen, gick hem en runda till emelie och kollade in hennes nya lägenhet. sen var det bara att gå tvärs över gatan till lange som höll i förfesten. det blev shots, vin, jobbsnack, musik och skratt. sen skulle vi bege oss till av och festa. en massa trevliga ikea människor var där! vi dansade, spelade biljard och hade allmänt skoj. när det stängde gick jag och emelie hem till henne och somnade snabbare än snabbast :)
vaknade i emelies soffa och kunde inte påstå annat än att jag har ju mått bättre.

dagen på jobbet var något av det värsta. tur att där inte var mycket kunder för då hade jag nog blivit anmäld för mord, eller liknande :)
efter jobbet så har jag bara varit hemma, pappa grillade och det var mumsigt.
lugn och skön kväll som jag tycker att jag förtjänar :)
nu ska jag kolla på en film som går på tvn. candy heter den, kan nog vara bra!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0