jappjapp.

vädret har varit helt underbart äckligt bra idag! jag har varit bra mycket lyckligare idag än vad jag har varit på länge. att vara ledig plus överfint väder är bästa kombinationen!
idag har jag varit med min anna en stund, vi åkte ut till guldkusten och fikade på smält glass, kaffe och kaka. det var mysigt. sen skulle anna på sin studentfest, så jag skjutsade henne hem till elin och sen körde jag hem till frippe och tittade på när jesper och elin byggde ett växthus. jag och sebbe gick även till coop för att köpa jordgubbar, det gick inte bra, dom var slut. så det fick bli riskakor istället. jonas och bella hade även gjort sockerkaka, det var kletig, men god. sen körde jag hem.
vår granne har flyttat, jag är glad. dock är jag mindre glad över att kärringjävelbitchen tog med sig min katt! min katt som hon har delat med oss och som visserligen har varit mycket inne hos henne. MEN ÄNDÅ! jag blev ledsen, nu har jag bara min hund och han kan man inte direkt kela med på samma sätt, han kan ju för tusan inte ligga stilla i 5 sekunder. fast han är charmig han med. dock så lovade mamma mig en ny katt, en liten en! åhhhhhh :)

nu kanske jag borde ta och sova, imorgon börjar jag jobba klockan 6. isch!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0