jajaja!

igår efter jobbet stack jag, mammi och syster och simmade som vanligt :)
när jag kom hem så skulle jag bara precis in på datorn och kolla läget, det slutade med att jag vaknade upp 2 inatt med datorn på magen. (Y)
imorse skulle jag börja jobba klockan 6. kvart i 6 vaknar jag och upptäcker att jag har ställt klockan fel 05.45 istället för 04.45. så jag slängde på mig några kläder som jag hittade på golvet. när jag stod och borstade tänderna upptäckte jag att mjukisbyxorna var bakochfram, great!
nu har jag kommit hem och jag borde städa rummet, jag borde vara ute i det fina vädret.
MEN NEJ! jag ska sova en timme, jag är lat jag vet. men sova är så skönt! :D jag har iaf fönstret öppet, alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0