helgen.

i fredags jobbade jag, direkt efter jobbet körde jag till växjö för att hälsa på evelina :) det var himla trevligt!
vi åt lite först, sen gjorde vi oss iordning och började dricka lite. lite senare gick vi och mötte upp några av hennes kompisar och sen gick vi till café deluxe. sjukt mysigt uteställe, med mycket blandat folk.
efter att ha varit en runda på mcd och ätit nattmat så gick vi hem till evelina och låg och lyssnade på musik tills jag somnade!
igår vaknade jag av att det ringde ett nummer till min mobil som jag inte har, det var läskigt och jättelångt. direkt efter ringde skyddat nummer och sen ringde ett till liknande nummer fast med andra siffror och sen dolt igen. jag var för rädd för att svara efter att ha svarat första gången.
efter att ha ätit frukost i form av gamla chips och coca cola så körde jag hem från växjö. väl hemma hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning. sen åkte jag hem till jespers mormor där killarna hade lagat sushi. dom var jätteduktiga och det var asgott! :D sen var vi där ett tag tills dennis, palle och sebbe skulle till perrongen så jag hade följe med dom. sen satte jag mig på tåget till kstad och gick hem till pg för han hade fest. det var ganska trevligt må jag säga. sen följde jag med pernilla hem och sov hos henne på natten.
helt okej helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0