gropen.

jag bestämde mig för att åka hem till jesper och ha picknick. efter att alla som skulle med kommit och vi haft väldiga disskutioner om vart vi skulle vara och ha picknick någonstans, så bestämde vi oss för bellas grop i galgbacken.
jesper tyckte vi skulle gå till en annan grop med grill. MEN ICKE SA BELLA. vi skulle hitta hennes grop. vi hittade bellas grop, i gropen låg där nerfällda träd och den var jättedålig. så vi bestämde oss för att gå till jespers grop, som egentligen inte är någon grop. vi hade picknick och vi gjorde upp en liten eld. bella var iväg några rundor för att leta efter den riktiga gropen, som verkligen var jättestor och världensbästa. det gick inget vidare.
det bestämdes att det var dags att fixa fram riktig ved och mat. så alla utom jag jonas och linda åkte iväg och fixade sakerna. under tiden gjorde vi världens finaste brasa som var jättehög. tyvärr så föll den ihop och när dom andra kom så tyckte dom bara att den var jätteful.

           
       

jag åkte hem ganska tidigt för att jag ska börja jobba klockan 6 imorgon. fast det var minsann en trevlig dag tycker jag!
så nu ska jag lägga mig och sova för att gå upp om några timmar. yeah!
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0