båstad, joppe och halmstad.

igår var jag som sagt på "peng eller kaka", det var okej. :)
det tog slut tidigt så jag tänkte att jag skulle köra hem, men istället ringde jag joppe och frågade om jag inte kunde komma och hälsa på. så tjugo i elva satt jag i bilen påväg till båstad. när jag kom fram gick vi till CC där han och några andra hade suttit under kvällen och tittat på fotboll och druckit öl. vi satt där ett tag och pratade sen åkte vi hem till niklas och hade det trevligt, en mycket full sofie kom även och underhöll oss. vid halv 3 gick jag och joppe hem till honom och somnade framför garden state :)
imorse vaknade vi och drack varsin kopp kaffe, sen körde vi till halmstad!
vi gick till espresso house och drack latte och åt sandwich. efter att ha suttit i solen i lite mer än en timme. så gick vi en liten, eller nej en ganska så lång runda i halmstad, till slut satte vi oss vid något vatten och pratade och solade.
sen gick vi till torget och åt glass, det var jättemysigt!
efter det körde vi tillbaka till båstad igen, jag körde hem joppe och sedan fortsatte jag hem :)
jag kom hem vid halv 7 ungefär sen dess har jag bara suttit framför tv:n och slappat.

nästa vecka jobbar jag näst intill ingenting, endast på torsdag! ganska skönt faktiskt, hoppas bara att vädret håller i sig så att jag kan vara ute och njuta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0