anna 19!

idag fyller min anna 19 år. hon är den bästa jag vet i hela världen. jag har kännt henne i praktiskt taget hela mitt liv, jag minns inte innan jag inte kände henne. allt började trots allt på dagis när vi var typ 3 år och delade pojkvän. sen dess har vi hållt ihop i vått och torrt, hon, jag och under en stor period våra dockor. måste dock erkänna att vi faktiskt har slutat leka med dockor nu, även fast vi sa "vi ska ALDRIG sluta leka med dockor", när vi gick runt där 10 år gamla och fortfarande hade picknick med dockorna. det var tider det.
nu har hon skaffat sig en man, som hon verkligen inte delar med sig, eller jo lite, fast inte riktigt. fast jag tycker minsann att hon har gjort sig ett riktigt kap!
det jag egentligen ville få fram var att jag har varit och firat henne idag och det var himla trevligt.



jag älskar dig!

nu ska jag sova, börjar jobba klockan 6 imorgon igen. godnatten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahhaa, du är bäzzzzzt!!

2009-04-21 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0